Call of Duty Ghosts – малко мисли.

2013-12-15_00003

Фен съм на тази поредица и с нетърпение очаквах да дойде датата на излизане. Направих пре-ордър и си чаках да ми пристигне ключа на пощата ми за активация в стийм, а дотогава гледах разни трейлърчета от мултиплеяра и дори Еминем направи песен  се кълчеше в клипа с кадри от играта. Дойде дата и играта беше налична за сваляне, но имаше рестрикция, че по малко 6 гб рам да не тръгва играта, а аз имах 4 gb. Махнах с ръка и си казах, че ме боли  и без това бях планирал да сменям остарялото PC с нова щайга.
Сглобих новия комп и играта върви отлично, в производителноста нямах грижи.  Изиграх кампанията и сравнение с останалите игри от поредицата тази е тотален ШИТ. Няма смисъл да се коментира.

Мултиплеар:
Почнах да цъкам мулти и изобщо не ми хареса, баси кенефа гаден.
Предишните игри играеш и вдигаш ранг като постепенно ти се отключват оръжията както и на самите оръжия с напредъка на игра ти се отключват и добавките към тях(мерници, заглушители, перкове). При Ghosts  е подобно, но и по различно. Можеш да отключваш предварително играчи със зададени оръжия, атачменти, перкове, килстрайкове и т.н.  За целта може да си играеш и те да се отключват със всяко по горно ниво, но можеш и cod точки, които се придобиват по време на игра. Подобна е системата на Black Ops 1 & 2

Супер се дразня как са направени картите. Хубаво, гледа ли са да ги направят по разчупени, ама нещо не се получило, защото много предразполагат към кемпене. Яко ме нервират като някое лапе се скрие в някоя ниша и започне да ми кемпе, но все пак си получава заслуженото.
Оръжията са ми много неестествени, направо са ми грозни на фона на тези огромни карти и безполезни. Най-много засега ми харесват марксмените.
Играта изобилства от хакери, което е също мега дразнещо.

Няма да се учудя, че в предстоящите DLC-та да пуснат по балансирани карти, но няма и да се учудя ако въобще не го направят.
Развалиха хубавата поредица.
Общо взето Cod и Battlefiel 4 бяха най-големите излагации за 2013 въпреко големите маркетингови кампании.

2014-01-26_00003
Моето кученце-боклученце.

2014-01-25_00005
Жена боец.

Вашият коментар

