Бранимир Събев – Пустинния скорпион

IMG_1386

 

Новата година започна с една нова прочетена книга с името – Пустинния скорпион

Чудно сборниче си прочетох за има няма два дена. Просто ме грабна и ме размята из къде ли не, ту бях в страната на злото, ту на доброто или пък в компанията на елфи и джуджета, зли магове то чак на чужди планети и далечното бъдеще. 
Разказите са чудни и примесени много готино – фентъзи, фантастика, малко ужас, фолклор, история, щипка политика и доза хумор.

1. Пустинния скорпион – който е чел сагата Тъмната кула, ще се кефи и на скорпиона – все пак вдъхновен от там.
2.Кулата в леденото езеро – чел съм го и преди „Мечове в леда“. елфа и джуджето мачкат буквално с бой и смях🙂
3.Златин и змеят – любимият ми разказ.
4.Цикъл – ъъъ, леко не чатнах за кво става на въпрос.
5.Браззая – турчуляка ефенди с ятагана.
6.Играта на боговете – яко битки и исторически факти както и играта ГО. Напомня ми малко и за един пар клип на французите от IAM – L’empire du côté obscur                                              „гумокута“
7.Дракус – изненада ме яко за Влад Цепеш и за невероятният страх от турчалята от него.
8.Битка за вселената – добрите стари игри с ръчки. Наистина имаше такива изроди с един жетон да превъртят една игра.
9.Жертвоприношение – вторият разказ, който ме изкефи на макс – май със Златин ще си делят първото място в моята класация.
10.Ще крача редом с теб – екшън фантастика, приятелство, тъмни сили, неочакван край.

Моя съвет е днес и утре не си купувайте цигари или бира за да съберете някой кинт и да идете в най-близката книжарница и да извадите една банкнота от 12 кинта и да я прочетете, защото няма да сбъркате.

Вашият коментар

