Стивън Кинг – Капан за сънища

3068.max

Една от малкото книги на Кинг, която прочетох на инат. Историята не е кой знае колко оригинална и е доста предвидима, но м никакъв случай неможе да се нарече лоша. Като изключим, че книгата е доста дъличка, тухла четворка, то филма правен по нея ми харесва много. За тези които им се чете за извънцемни от типа на пришълеца това е ниговата книга. Извънземно нашесвия и истории с извънземни има в още една негова творба „Томичукалата“, която ми хареса доста повече от капана. Книгата малко ми прилича на „TO“ по отношение на детското приятелсво, което продължава много години. Всъщност има и готина препратка към „ТО“, но няма да я издам.

И така това е последната ми книга, която съм прочел за 2012.

Следващата 2013 ще се чете още много определено.

Вашият коментар

