Дума Ки

Който е пропуснал да я прочете  при първа вазможност да го направи! Много ми хареса романа като цяло, много добре разказана история.

Имаше момент малко поомръзва, други направо ми настръхна кожата🙂 от психо-хорър сцени.

Не ми хареса единствено, че някои въпроси останаха без отговор или ако е имало аз да не съм го разбал🙂

Като чели  повече герои трябваше да се натръшкат🙂

One response to “Дума Ки

  1. Последното негово, което четох, беше „Огън“ и много ми хареса. До „Дума Ки“ обаче не знам дали ще стигна скоро; чакат ме сто неща.

Вашият коментар

