S.T.A.L.K.E.R. – Народная солянка(MOD)

Много мащабен мод на така харесваната от мен игра. Якото в него, че направо преобразява играта до неузнаваемост. Всички карти от Чисто Небе и Зова на Припят в този мод. Много нови куестове, пълна свобода, нови звуци, геймплей, текстури и ефекти, абе пълна лудница. Предишните пъти като се опитвах да подкарам мода се сблъсквах със неворотно изнервящи лодване и още по невероятно изнервящи забивания, но сега като почудо бачка.Другото което почва да ме дразни, е че ебаси шибано трудната игра. Незнам кво са правили тези руснаци, кво са дялкали, ама аз не съм някав дето като види игра да почва да цъка като ненормален на най-голямата трудност.

3 responses to “S.T.A.L.K.E.R. – Народная солянка(MOD)

  1. Колега от къде я свали без да ти логва, че не съм срещал такава „солянка“
    Да… това е най добрия МОД!
    Горе-долу съм ги играл всичките, но този е най…
    Кажи от къде я свали или дай линк. МОЛЯ!

Вашият коментар

